LiftCall Center

Sprawne zarządzanie firmą dźwigową  zależy od wielu czynników.  Jednym  z nich w dużej mierze decydującym o sukcesie,  jest bieżący nadzór nad konserwowanym dźwigami oraz służbami technicznymi.   

LiftCall Center jest właśnie takim system dostosowany do potrzeb rynku dźwigowego.

LiftCall Center to system kolekcjonowania danych  z komunikatorów dźwigowych obsługujący komunikatory wykorzystujące  tradycyjną linię telefoniczną PSTN,  jak również korzystające z sieci GSM (głos +SMS).

Charakterystyka sytemu:

Zalety:
  • aplikacja instalowana na serwerze firmy dźwigowej
  • budowa modułowa tj. rozbudowa o kolejne funkcje w miarę potrzeb
  • bezpośredni dostęp do aplikacji z poziomu operatora
  • bezpośredni dostęp do aplikacji poprzez sieć LAN lub VPN

Funkcje podstawowe wymagane przez PN-EN 81:28:
  • ręczna obsługa połączeń alarmowych
  • automatyczna lub ręczna  obsługa połączeń technicznych
  • automatyczna obsługa połączeń serwisowych (72h)
  • automatyczna obsługa informacji o niskim poziomie zasilania
  • identyfikacja instalacji

Funkcje dodatkowe usprawniające proces zarządzania:
  • automatyczna obsługa informacji o usterkach
  • automatyczna obsługa informacji o restartach
  • automatyczna obsługa informacji o wizycie konserwatora na dźwigu
  • zdalna konfiguracja komunikatorów
  • komunikacja SMS z monterami

LiftCall Center to także:
  • baza dźwigów
  • baza klientów
  • baza połączeń
  • baza zdarzeń
  • baza komunikacji z monterami





4vuiptv_